top of page

Splněný sen - Didgeridoo v kostele



Před půl rokem jsem si určil svůj sen... hrát meditativní skladbu v nádherném kostele. Prožít podmanivý zvuk a zpěv v posvátném prostoru, ke kterému chovám úctu a respekt. V úžasné akustice, kde se naplno rozezní potenciál australského nástroje.

Sen se mi splnil. Bylo to jednoduché. Ozval se mi kamarád, že mě doporučil známým, kteří uspořádali kostelní koncert. Víc jsem nevěděl. Dostal jsem mail od organizátora Tomáše a na google jsem si pod slovem Hejnice našel toto:


Počítal jsem s malým kostelíkem... a jednalo se o nádhernou basiliku. Byl jsem unešen... Po dlouhé cestě jsem stanul před branou baziliky... Za takovou možnost zahrát si v tak nádherném prostoru děkuji... Můj splněný sen zněl takto:



20 zobrazení0 komentářů

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše
bottom of page