top of page

30 minut koncertu, 20 minut ticha



Absolutní ticho – 22.11.2012 – Místogalerie

Magické datum. Můj sólový koncert didgeridoo v Brně. Podkrovní místogalerie je tak akorát plná. Usedám k mým dřevům a jedno z nich rozezním. Hraji neustále, půlhodiny v kuse. Poté otevírám oči, ani nevím, kdy jsem je zavřel… v publiku, a vůbec všude v celém podniku je… ticho takové, že bych uslyšel padat i špendlík.


Dlouhé a poklidné ticho, která trvá. Jsem tím tichem šokován. Je krásné. Tiše setrvávám.

Nevím co mám dělat. Rušit to ticho? Je tak vzácné, všichni sedí, mají zavřené oči a užívají si to. Čekám tedy dalších 5 minut.


Ticho stále trvá, hluboké a silné. Desítky diváků jsou v meditaci a se stále zavřenými očima hluboko v sobě…

Na dalších deset dlouhých minut jsem se schoval za plentu, do skladu mezi mošty a piva, než ticho doznělo…


Po téměř dvaceti minutách absolutního ticha jsem uslyšel několik ruchů a šelestění, kdy se většina lidí probrala z hlubokého hudebního tranzu. A až pak jsem si vzal slovo a opět pokračoval...


...pokud byste něco takového chtěli zažít, na večerní pásmo koncertů minifest v Brně. Na závěr vždy děláme hudební wellness. Sledujte stránku miniFestu :)

27 zobrazení0 komentářů

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše
bottom of page